1 augusti 2011

Så mycket...

3 böcker på 10 dagar, en renovering som gör att tiden för mig att läsa är inte nog (fast det måste ju göras så vad ska man säga/göra?), en tenta & inga instuderingsfrågor gjorda överhuvudtaget, 4 föreläsningar kvar att lyssna på, vad gör jag om jag inte kommer in på ekonomutbildningen i höst?, måste ha en plan B, vill kunna umgås med Joline utan att känna mig pressad och stressad över att andra saker måste göras, vill ha tid att träffa & umgås med mina vänner.

en kaffe till ikväll & fortsätta läsa innan ögonen inte orkar vara öppna längre. Älsklingen är ute i huset och tar kvällskiftet. Jag har redan varit ute & slängt skräp i containern i 2 timmar medans jag lyssnade på en föreläsning om buddistisk fundamentalism. Är så lycklig & glad över att ha så underbar familj omkring mig & som hjälper oss med huset & att renoveringen går så bra, men ibland & just nu ikväll är det riktigt jobbigt.

Inga kommentarer: