25 juli 2010

Packar ihop

Då ska vi strax packa ihop igen och fara hemåt. Joline sover återigen toppenbra på natten (21-06.30), hon har ju några veckor vaknat vid 4-5 snåret och velat somna om emellan mig och Henrik. Men de ska visst komma in i någon separationsfas kring 8 månader vilket märks tydligt vid läggdags också. Det funkar inte bara att säga godnatt, lägga ner och smyga ut längre, nu får man sitta kvar tills prinsessan är trygg och somnat och sen får man försiktigt lämna rummet. Inte alls för att det är något problem heller:) Nu börjar det bli viktigt med riktiga nattningsrutiner också för att busfröet ska känna att nu är det natt och nu ska jag sova. Tänk att hon snart är 1 år gammal våran lilla bebis?!

Igår så var vi iaf en sväng till Flykälen och tittade på traktorpulling. Joline var mycket road av alla barnen och folket att titta på :P Och det är alltid trevligt att komma ut en sväng och riktigt fint väder fick vi också:) Mamma och pappa firade ju 36-årig bröllopsdag igår också och det är ju verkligen värt att fira! Tänk när man själv är där;)

Älsklingen ligger och sover just nu, den stora alltså;) Bäst att låta honom sova så slipper jag köra:P För när vi kommer hem igen så är det hårda tag som gäller igen med träning och mat, min mage tål inte alls allt för mycket kolhydrater! När förkylningen helt passerat så ska jag försöka med 2 träningspass om dagen också;) Vilodagar är viktigt också givetvis! Men aktiv vila, så som en promenad t.ex.

Nu, en kopp kaffe!

Inga kommentarer: