21 juli 2010

Livet på landet

I nästan hela mitt liv så har jag bott på landet, där jag växt upp i Äspnäs, utanför Bredkälen sen med boyfriend nr 1 och nu här i Dal med min fina familj. Det har verkligen sin charm att bo så här särskilt när man har djur och trädgård som största intressen:) Lugn och skönt (förutom tuppens eviga galande då) och ostört .

Men idag är jag såå less! Jag har tråkigt, Henrik jobbar och det finns inget kul att hitta på. För det mesta så passar jag på att städa dessa gånger, men fy så tungt det känns idag! Leker med Joline gör jag ju givetvis, men fantasin börja tryta där också. Helst så vill hon promenera runt i gåstolen på egna äventyr:) En rolig hobby skulle sitta fint! Några förslag på något man kan pyssla med när lillskrutten somnat för natten?

Inga kommentarer: