7 juli 2010

Fas? eller?

Som ni vet så har ju våran lillskrutta för de mesta sovit hela natten från 20-06 sen en lång tid tillbaka. Tror vi blivit väldigt bortskämda, för nu så funkar det inte alls... hon är jättelätt att få att somna för natten runt kl 20 i sin egen säng, men sen vaknar hon igen vid 23 och går inte att få att somna om i sin egen säng? La henne bredvid Henrik för jag skulle på toa och sen försöka se om hon var hungrig, men då hade hon somnat med sin hand i Henriks<3. Natten innan så somnade hon om bara hon låg i min famn, lilla hjärtat. Så nu har hon sovit mellan oss och då fick jag visst sovmorgon till 7.30 i morse:P Lite mammig och pappig just nu tror jag visst:) Inte får man gå utom hennes synhåll för då blir det gråt.

Lite roligt det här med faser tycker jag, på tal om utveckling och så. För så fort det är något som inte är som vanligt, så är det en "fas" de små går igenom;) Givetvis så går de ju igenom olika steg i sin utveckling, men ibland kan jag undra hur många faser det egentligen finns? En till allt ibland tror jag:P Menar bara att det behöver ju inte vara hela världen för att de minsta lilla förändras, allt som oftast går det över:) Här hemma börjar lillan få ett riktigt humör och den egna viljan är stark! Undra just vad det kommer ifrån?;)

Inga kommentarer: