16 april 2010

TGIF

Japp, det är fredag!:) Lillan sover middag, jag sitter här med en kopp kaffe och snart är älsklingen hemma. Har gått en långpromenad idag i solsken, men fick motvind tillbaka uppför backen:P Har tagit mig i kragen och beställt proteinpulver också som kommer nästa vecka. MÅSTE ha det efter intervallerna! Så mina stackars muskler kan återhämta sig:) Det är slut med allt vad feta såser och mjölk i kaffet heter nu också. Det är inte långt kvar till sommaren nu! Och jag trivs inte med att ha de här extrakilona att bära omkring på. Det är nog att jag kommer vara vit som ett papper i bikini:P

Laddar upp inför sista intervallen för den här veckan! Härligt:D Då har jag faktiskt varit duktig och klämt in alla. Måste börja laga kvällens middag nu också, laxwok!:)

Ha en härlig fredagseftermiddag & kväll!

Inga kommentarer: