29 april 2010

Helt slut...

Har just avklarat intervallen, som jag skulle gjort när lillan sov idag. Då fick jag för mig att kratta gräsmattan istället. Energilös är jag nu och distansen idag var inte den bästa, men jag är nöjd att jag ens satte mig upp på sadeln idag. Har känts som ett tungt moln hängt över mig hela dagen och det börjar kännas att det blivit långa dagar med tidiga mornar och Henrik som är borta till 22.30. Och när han kommer hem är vi båda så trötta att vi bara tittar på varandra och går och lägger oss sen:P

Försöker piggna till med min proteindrink nu, för jag lovat att vara uppe tills älskling kommer hem. Tycker mycket synd om honom också ska ni veta, som går skola på dagen och jobbar kväll. Jag kan ju faktiskt vila OM jag vill. Men de dagar som känns tunga så försöker jag fylla dem med så mycket sysslor som möjligt. Annars blir det för mycket tänkande. Hann med en timmes promenad också i vanlig ordning.

Imorron far vi till mamma och pappa iaf! Kommer väl dit lagom till majbrasan:) Men det kommer bli stressigt som vanligt när vi ska iväg:/ Det är mindre roligt. Vi ska ju ha alla kycklingarna med i bilen också som vanligt;) Sen så ska jag träffa Sandra på lördag och då blir det nog utgång. Kul! På söndag ska vi träffa prästen och planera dopet:) Fullt upp!


Inga kommentarer: