19 april 2010

Ny vecka

Vår helg har varit jättebra:) Mamma & pappa har varit här och busat med Joline, och vi har ätit alldeles för gott... Igår så blev det mys framför tvn med Bingolotto och goda ostar med kex;)

Har blivit mycket funderingar kring vikt och träning också. Önskar att jag bara kunde fortsätta köra på som jag gjort med 3 konditionspass och 2 styrkepass per vecka, men jag nöjer mig inte där... Tycker att det går för långsamt och försöker hela tiden att hitta bättre sätt att gå ner:P Men jag måste acceptera att det är så det ska gå till, för att man ska få behålla målvikten sen! Tur att det är så roligt att träna, så blir det en sån här helg med mycket gott så kanske det inte gör sån stor skada;)

Idag vaknade inte Joline & jag förrän halv 8 då Henrik ringde och bad mig skjutsa ut soptunnan till vägen. Härligt att få sova oavbrutet! För strax blir det en powerwalk på en timme och ikväll blir det en intervall:D

Hoppas att mina kläder kommit fram också!:)

Inga kommentarer: