28 april 2010

Städa, städa, städa

Slog upp mina gröna i morse kl 6 till lillans joller. Tidigt ska vi upp!:) Men det finns inget finare att vakna till. Henrik har ingen skola på onsdagar så idag har han rivit klart utbyggnaden, som senare ska bli uteplats:D Härligt det ska bli!

Jag tog tag i gräsmattan och krattningen som ska göras, men lillan ville annat så vi fick gå in i stället. Fick en annan uppgift, självklart;) Täta fönster! Så det har vi pysslat med hon och jag:) Tvättat dem har jag med, men putsning får vänta. När Henrik for på jobb sen så tog jag och dammsög och skurade. Och rengjorde badrummet ordentlig. Nu är jag trött! Joline har somnat för natten och jag har en intervall jag ska göra:/ Orken finns INTE... Ingen promenad blev det idag heller så det känns som jag måste. Men tar jag det i morgon istället så kan jag ju kanske byta ut fredagens intervall mot en jogg med syster på lördag? Svårt... näe, det får bli i morgon! Ska försöka hoppa upp på cykeln då lillan sover någon gång under dagen. SÅ får det bli!


Inga kommentarer: