16 oktober 2009

Suck...

Det blir omprov nästa fredag...har aldrig varit så här dåligt förberedd på ett prov i hela mitt liv! Men som sagt, mina tankar kretsar just nu kring förlossning och inte bokföring för tillfället.

Imorgon kommer iaf mamma, pappa och Elina:) Vi ska väl ut på stan en sväng och sen åker mamma och pappa. Så idag har jag och älskling storstädat och gjort fint:) Eller mest Henrik då;) Ska passa på att köpa en amnings-BH och ett amningslinne imorgon också.

Annars inga förvärkar eller något som kan tala om att det börjar närma sig lite... drömde iaf i veckan att vi fick en bebis som var 10 cm lång som de var tvungna att använda sugklocka på eftersom jag var helt slut:P Tror det var för att Henrik nämnde dan innan att tänk om vi fick en liten dvärg! Inte så troligt kanske, men det rörde till det i mitt huvud:P

Tänkte att det kunde vara kul om ni som läser fick gissa bebisens födelsevikt och längd:) Så gissa på allt ni kan!

Hoppas ni får en supermysig fredagkväll!

Kram kram

4 kommentarer:

Stålelina sa...

Jag gissar på 51 cm och 3785 gram!:D

Malin sa...

Jag gissar på.. 50 cm och 3534 gram! ;)

(Jag hade inga förvärkar eller känningar över huvudtaget.. Födde 39+0) Så det kan väl hända närsomhelst! =)

Anonym sa...

Hm... Lite svårt då jag inte vet hur du ser ut, men jag tror att det kommer bli en liten kille som är 52 lång och som väger 3823 gram! haha... jag som inte har en aning alls om hur stora eller små bäbisar är:P
Och blir det en tjej är hon 48 och väger 2998;P

Så, min högs kvalificerade gissning är alltså, en stor kille eller en liten tjej:P

Massa kramar!
Ha så kul i helgen nu när The Äspnäs fam. kommer!=)

Elsa sa...

Jag tror att du kommer få ett fetto som mig;) 53 lång och nästan 5 kg :P lr så får du en liten skrutt som du inte ens märker när den kommer ut:D