10 oktober 2009

Lördagmorgon

Har nyss klivit upp och varit ut med hunden som vanligt och släppt ut hönsen. Ätit frukost och måste nog tända upp en brasa snart för det är lite kyligt. Intressant morgon eller hur?;) Provet igår gick helt åt skogen, blir definitivt omprov... kanske borde läst lite mer men det är så mycket annat som spökar i mitt huvud just nu som är bra mycket viktigare.

Imorgon går jag in i v 38! Snart får vi träffa dig:D Om jag inte går över tiden då förstås, som jag förstår är ganska vanligt. Får se om det blir ett oktober eller novemberbarn. Pratade med barnmorskan om smärtlindring också och jag nämnde att akupunktur skulle kanske vara något att prova. Kom på sedan att det måste vara ganska läskigt att få massa nålar intryckta överallt:S Fast har man redan ont så borde ju inte det spela någon större roll?

Ska packa klart väskan till BB idag. Men kom på att jag måste ju ha en amnings-BH av något slag. Men vilken storlek? Har ju ingen aning alls hur mycket de växer:P Med graviditeten har de blivit en storlek större, så kanske en storlek till då? För jag har ingen större lust att gå och prova ut några precis efter bebis är här så det blir nog att chansa på en storlek och hoppas att den passar;)

Tänkte jag skulle lägga in en ny bild på magen senare också:) Behöver lite assistans från Henrik först.

Kram kram!

3 kommentarer:

Malin H sa...

Herregud.. Bebben kan komma närsomhelt nudå:D Ang. Amnings BH, Jag fick köpa en C, å då vet du hur jag såg ut innan..Platt nästan. Hehe. Och när mjölken rann till, var den nästan för liten...


(Jag har mejlat dig!)
Kram malin

Elina &co. sa...

Body butter müsk is the shit!:P

Jeanette S sa...

Vilken mysig start på dagen. Spännande med bebisen - nu börjar det verkligen närma sig! Kan komma vilken dag som helst nu!!

Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

Fungerar som gratisbio men det går snabbare att få presentkort.