8 oktober 2009

3 veckor + 2 dagar kvar!

Oj, det var ett tag sen jag bloggade nu! Har inte haft något att skriva egentligen, har mest varit hemma och pluggat på dagarna. Var till barnmorskan idag och kollade så allt såg bra ut och det gjorde det:) Bebis huvud är fixerat också;) Måste börja packa väskan nu i helgen så att det är gjort ifall det skulle sätta igång. Vaggan ska sättas upp i sovrummet också och bäddas:) Nu är det nära!

Elina kommer hit om en vecka också:D Hon ska ta en intensivkurs för körkortet här i Ö-vik så hon blir här i 2 veckor:) Toppen! Jag som behöver mycket hjälp nu när jag är så stor och tjock;)

Imorgon ska jag skriva slutprov i grundbokföringen och förhoppningsvis blir jag godkänd och klarar kursen. Bäst att jag läser lite nu!

Kram kram!


3 kommentarer:

Elina sa...

Så jag ska va din slav din jävel! Snyft snyftilisnyft:( Tårar rinner ner för mina kinder. Åååh vad ledsen jag är:(

.................................................... sa...

Nejdå;) Typ piga mera! Du får ju mat och husrum:P

Anonym sa...

Emelie, skaffa dig en liten klocka du kan plinga med så fort du vill ha något gjort och skaffa en svart klänning, litet förkläde och en strutsfjäders dammvippa som du kan ge Elina, då kan hon springa runt där och passa upp dig;)
Eller ja, det där med klänning gör du ju som du vill med:P Men en pingla är väl ingen dum idé iaf?

Och krånglar hon, dra in hennes socker ranson! Inget jobb inget socker, bra jobb mycket socker:P

Och Emelie, bilder! Skriv mer! Vi som inte bor så nära måste ju kunna följa dig i hur det går med allt! Jag är ju nyfiken!

Massa kramar från nästanmostern!;P