12 oktober 2009

Måndag

Usch, va jag är dålig på rubriker på mina inlägg:P Men måndag är det iaf och Henrik kom hem i morse efter ha jobbat 24 timmars pass. Nu är han ute på verandataket och ska måla baksidan på huset...är livrädd att han ska ramla ner! Det är tur jag ser honom genom fönstret!

Igår fick jag ett infall och handlade hem ett par skor. Jag längtar så tills jag kan ha högklackade stövlar igen!:) Även om det kommer dröja lite innan graviditetskilona är borta så får jag ju åtminstone se bra klädd ut. Jeans däremot blir till att köpa nya:P Har samlat ihop till ett presentkort på Gina Tricot genom Gratisbio också! Superbra;) Inte svårt alls, så ni som är nyfikna, klicka på länken/bannern jag har längst ner på höger sidan här på bloggen:)

Vill också säga att jag är så glad att jag har så bra vänner! De är inte så många, men helt underbara<3

Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=85i2--m3g9Q


Du måste kolla på den här länken!!

Hoppas allt är bra med dig och att du får en skön måndagkväll!

Massa kramar till dig och magen!
Erika

Elina sa...

Det är tur du ser han från fönstret så du kan skratta litte när han ramlar!

Näe men snart ses vi fulbarn!:D