27 oktober 2009

4 dagar kvar!

Ja, nu var det längesen jag skrev! Men en liten snabb uppdatering kanske vore bra:) Elina är här och tar en intensivkurs för körkortet:) Jättekul att hon kan vara här och hälsa på så länge! Har skrivit omprov nu på grundbokföringen och det kändes faktiskt som det gick jättebra den här gången. Sen så var vi till barnmorskan förra veckan och allt var som vanligt förutom att hon mätte magen mindre än gången innan jag var dit:S Så nu ska vi på en extrakoll nu på torsdag för att se om det ser bra ut.

Är förkyld igen och superslö...så jag hoppas faktiskt att bebis vill stanna kvar därinne en liten stund till så jag hinner bli frisk och få tillbaka min ork. Men jag känner på mig att jag kommer gå över tiden minst en vecka iaf:P I morgon ska jag iväg och vaccinera mig mot svininfluensan också. Känns lite nervöst, men det ska nog gå bra:) Hoppas att jag inte blir dålig utav sprutan bara.

Ska lägga upp magbilderna ikväll som jag lovat ett tag nu;)

Kram kram

2 kommentarer:

Elsa sa...

Åh blir så nervös när det är så nära nu:D Men jag vet att det kommer gå såå bra:D Glöm inte att hör aav dig till mig när bebis har kommit;)

Malin sa...

Härligt Emelie. Nu drar jag upp jämförelser med mej själv hela tiden (du får ha överseende;) ) Min mage mättes också mindre och jag skulle på tillväxtultraljud. Men ut kom en 4 kilos frisk Isak så det var ingen fara:) magen sjunker ju ner innan man ska föda och kan upplevas mindre.. Så jag tror det var därför för min del iaf=) BAMSEKRAM från mig om vi inte hinner höras nå mer!! :)