1 oktober 2009

Nu ger jag upp...

Har suttit med skolarbete hela dagen, men jag börjar inse att det funkar inte... Jag kommer absolut inte fixa inlämningsuppgifterna som ska vara inne den här veckan om jag inte lyckas få en uppenbarelse till i morgon. Idag slog det mig att det är alldeles för mycket att plugga heltid, vara förkyld och höggravid samtidigt. Att älskling inte är här gör det hela ännu mer värdelöst. Så nu har jag gett upp för idag! Har mailat läraren som ett rop på hjälp om mer tid och så får jag hoppas att jag klara den här sista kursen nu.

Bruno driver mig till vansinne också! Är ju inte hans fel att mitt humör inte är på topp idag, men han går fram och tillbaka och gnäller hela tiden. Så fort jag reser mig upp och ska någonstans så följer han efter som en svans. Vi har nyss varit ut på promenad så det problemet är det inte... undrar om han saknar Henrik lika mycket som jag kanske? Blir nog en kort promenad igen nu iaf, känner att jag behöver lite friskluft och rensa tankarna lite. Kanske att jag orkar med att baka lite senare.

Hoppas ni haft en bättre torsdag!

Kram på er!


Inga kommentarer: