5 juni 2011

Minisemester

Sitter i husvagnen på tomten och äter frukost nr 2 för idag och pluggar. Vi åkte hit igårkväll igen efter en hel dags renovering så vi har övernattat i husvagnen, jag och älsklingarna:) Lillan vaknade lite senare än vanligt, 5.15 så jag har nästan hunnit klart mitt sista arbete som ska vara inne nu idag. Skönt! Sova kan jag göra i morgon;) Känns som det är en del vi ska göra här även om inte pappa och bröderna är här idag, men jag är väldigt sugen på att fara en sväng och titta på loppisar. Får se vad det blir, vädret verkar iaf lovande och det känns himla bra efter en jäkla massa blåsande och stormande som varit nu!

Ska lägga upp bilder också, men har det mobila bredbandet och då tar det en sån himla tid! Men en liten bild på väggrivningen som en tjuvtitt kommer:)

Ha en jättefin söndag alla läsare!

Inga kommentarer: