13 juni 2011

Det ekar...

Här inne ekar det verkligen just nu, men nu är det vardag igen och kanske får man ordning på bloggandet. Det är mycket som ska göras, skolavslutningar, hälsa på släkt och hinna med att umgås i det vackra vädret vi haft! Antar att det inte bara är jag som låtit bli att sitta framför datorn dessa dagar!

Jag håller just nu på att ta igen lite föreläsningar som jag missat och till min glädje så såg jag ju att de finns som ljudfiler så hade tänkt att ladda in dem i mobilen efter lunchen och ta med mig föreläsningarna på promenaden:)

Ikväll är det firande som gäller iaf! Finaste mamma fyller 60 år idag!!! :D Elina bakar tårta (såklart!) och jag lagar födelsedagsmiddag, inbakad fläskfilé med chevré och en gd rödvinssky. Mums!

Återkommer hit ikväll med lite mer om vad som hänt de senaste dagarna!

Inga kommentarer: