22 mars 2010

Min helg

Nu är vardagen tillbaka efter en jätterolig helg med Sandra:) På fredagkväll så drog vi in till Övik och gick på Lex och hade mycket trevligt! Henrik skjutsade in oss och precis när vi skulle in i andra rondellen inne i stan så kommer en BMW och sladdar förbi, slår i med bakänden i trottoarkanten och kör rakt in i en lyktstolpe. Som tur var gick allt bra, men himla klantigt och dumt gjort! Aja, innan vi for hem sen efter vi varit ute och druckit några drinkar så sprang vi in på Max och käkade. Självklart så blir det slagsmål därinne mellan några killar också. Så vi hade en riktig helkväll kan man säga:P Nu är jag nöjd för ett tag framöver. Känns jättebra att vara borta när jag vet att Henrik är minst lika bra som mig med Joline:) Vi delar mest på allt ansvar som matning och nattning, så det är inga problem alls.

Lördan spenderade vi inne i stan, men blev inte så mycket shoppat för min del. Pengarna kommer ju inte förrän på fredag;) Men vi fikade och hade de mysigt iaf:)

Nu ska jag och lillan ut i det vackra vädret!

Och just ja! 8 kycklingar har det kläckts här i helgen med:) Bilder kommer.


Inga kommentarer: