26 mars 2010

Fredagsmys

Till något mysigare!

Henrik jobbar kväll idag så i morse åkte vi och storhandlade och åt lunch inne i stan. Supermysigt:) Älskar att gå omkring och visa hela världen vilken underbart fin familj jag har;) Nu ikväll har jag och Joline myst i soffan och innan läggdags fick hon lite massage som hon njöt såå utav. Mammas och pappas lillskrutt:) Hon somnade gott i sängen för en timme sen och nu sitter jag och fredagsmyser med en ostbricka och ett glas vitt vin. Väntar på att min älskling ska komma hem så vi får gå och lägga oss tillsammans. Underbart att ligga och prata om allt möjligt innan man sluter ögonlocken och somnar.

Ikväll slänger jag in 20 st ägg i kläckaren och kör en omgång till!

Hoppas ni har en supermysig fredagkväll ni med:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

låter super mysigt=) Själv är det hundar för hela slanten:P

Hoppas du får en trevlig kväll=) Kram kära vän!

Wenche sa...

Hej! Inte visste jag att du har en "sida" till! Håller med dig i det du skriver, Ni e en jätte fin familj :)Kram, och pussa Joline från mig :)