26 mars 2010

Flytta?

Ja, det funderar jag faktiskt på just nu. Jag har en klump i magen. Vi handlar i Bjästa, går på babymassage & har vårt BVC i Bjästa och tillhör Nätra församling. Det är INTE roligt att bli förknippad med vad vissa Bjästabor har gjort! Oförlåtligt är det, men för en Bjästabo som inte haft någon som helst inblandning i denna mobbning av dessa utsatta flickor så är det inte roligt. Att överallt få höra att alla Bjästabor är inavlade hemska människor. Nu bor ju jag i Dal, underbara fina Dal, omgiven av underbara grannar. Men kan för allt i världen inte ta mig till närmaste ICA längre pga detta. Skulle bara gå omkring och titta och undra "har hon där i kassan stått på killens sida?". Vår BVC sköterska? Näe, hemska tanke... jag vill inte bli förknippad med det här!!!

Till hösten söker Henrik jobb i Östersund.

Inga kommentarer: