29 mars 2010

1 vecka!

Nu har jag klarat 1 vecka utan lösviktsgodis!:) Hoppas verkligen att det blir en vana. Vägde mig inte i fredags, för jag vet att jag inte gått ner ett gram. Bättre att ta det till veckan istället och kanske bli positivt överraskad:) Lite fikabröd har det blivit ändå när mamma och pappa varit hit och hälsat på, men det är inget som jag cravar annars så det känns inte så farligt.

Laddar inför ett intervallpass idag igen, så skönt att jag verkligen gör det 3 ggr/vecka enligt planen! Styrketräningen går det lite dåligare med...blir när jag har tid och lust. Inget bra:/ Hittade ju ett bra program med måste köpa ett gummiband.

I morgon åker jag, Annica och hennes Julia på IKEA. Joline ska vara hemma med pappa så vi har plats i bilen så vi kan shoppa. Men det känns bra:) Henrik är toppen, kommer kännas lite tomt bara. Får köra runt med min kundvagn och låtsas som min lilla prinsessa ligger däri:P Kul ska det bli att få spendera lite pengar iaf:D


Inga kommentarer: