5 mars 2010

Ännu en fredag/-1kg till!

Mina älsklingar har gått och lagt sig så nu sitter jag här;) Eldar lite och läser blogg. Vad veckorna går fort nu, härligt! Snart vår! Idag har vi storstädat och gått en långpromenad i det fina vårvädret och igår va vi en vända på stan och shoppade lite och åt lunch:) Supermysigt och Joline blev alldeles lyrisk över allt folk som satt därinne på fiket. Lilla hjärtat. Ovanligt att hon inte sov igenom hela dagen:P Jätteroligt att hon var med och fick ta del av dagen:) Fast inte blir det så mycket shopping åt sig själv längre. Handlade till hemmet och ombyggnad hos hönsen:P Tittade lite snett åt en mascara men tänkte "äh..." och gick vidare. Har börjat med ett fotoalbum med lite bilder från graviditeten och första tiden med Joline. Kommer vara jätteroligt för henne att ha sen och det är ju så roligt att sitta och klippa och klistra.

Nu ikväll har Henriks mamma, hennes man och syskon varit här och ätit. Trevligt med lite påhälsning:) Men det blev potatis till maten och nu känner jag verkligen skillnaden! Min mage är sååå känslig och nu har jag ont igen:( Så inga kolhydrater nu framöver...funkar inte alls. Har ju gått ner ännu 1kg!!:D 68 nu! Ska ändra här på sidan när jag orkar:P

Bjuder på lite bilder från stadsbesöket igår!


Mys med pappa

Promenad nere vid hamnen

Vaken och nöjd!


1 kg lättare!;)




Inga kommentarer: