24 november 2009

Lång dag

Passar på att blogga en snabbis medans lillan sover en stund. Kanske borde jag också sova? Men en kopp kaffe så är jag pigg igen:P Henrik jobbar till 8 i morgon bitti så vi är ensamma idag jag och Joline. Bruno är hemma med och han ska rastas och enda uppvärmning vi har här i torpet är två kaminer, så eldning måste också fixas. Låter inte mycket, men det är nog när man oftast bara har en hand ledig;) Men det ska vi fixa! Det som känns jobbigast är att vara ensam så himla länge. Hatar att vara så isolerad ibland...

Har iaf spenderat helgen hemma hos mamma och pappa. Härligt att slippa disk och laga mat:) Passade på att väga mig också och blev rent chockad! På 10 dagar har jag gått ned 13 kg, så nu har jag bara 5 kg kvar till min vikt innan graviditeten:) Visserligen saknas det en del muskler på kroppen, men det får man fixa sen när det finns tid;)

I morgon blir Joline 2 veckor också! Gud, va tiden gått snabbt! Älskade lilla barn<3 Var det verkligen bara två veckor sen vi fick dig i våra armar?

Nu vaknar lillskruttan!

Kram på er!

Inga kommentarer: