6 november 2009

+ 6 dagar

Börjar tro att det här med att vara gravid kanske är min grej? Kanske ska det inte komma ut någon bebis när allt är så bra därinne:P Nejdå;) Men jag börjar ledsna lite nu faktiskt. Man är ju inställt på ett datum (även fast jag vet att de flesta får gå över tiden) och sen när inget händer så har man helt plötsligt inget mål att sikta på. Blir lite rädd för att bebis ska bli jättestor också! Aja, ut ska den ju på något vis:P Har iaf fått lite molande värk i ryggen och ljumskarna, typ som mensvärk. Hoppas verkligen att det ska utvecklas till starkare värkar nu!:) Uppdaterar när jag sitter och klockar värkar sen;) Måste ju hålla hoppet uppe!

Till något helt annat! Lade ut annonsen på Brunis igen igår och fick detta seriösa mail från en Anders idag!

hej! kan ni sälja också för slakta, jag jätte älskar häst köt kan du svara jag är interesserad seriös och skriv priset tack.

Man kan ju inte annat en skratta:P

Nu ska jag kolla hur det går för älskling i köket:) Är så hungrig!

Kram på er!

2 kommentarer:

Malin sa...

Fy fan, vilket svar på annonsen..:P finns ju störda..

Håller tummarna att det ska komma igång snart..:)

Elionia sa...

Jag vet inte om det finns mkt kött på han:/ Men fettet kan du ju sälja!