11 oktober 2012

Renoveringstankar & ytligheter

Hej hopp!
Då har snart en vecka gått igen! Håller på med både tenta & statistik kursen just nu så det är full rulle. Nu har vi veden under tak också och jag är helt mör i kroppen idag efter veckans gymmande och bärande av veden :-P Är på väg in till stan nu och det blir studier hela dagen lång och vilodag från träningen. Skönt, fast jobbigt att sitta en hel dag.

Nästa vecka är det ekonomsittning &.jag har klickat hem denna underbara skapelse nedan och hoppas kunna komma undan även om den inte är rosa ;-) 1499 :- men nedsatt med 70%! Jag älskar att fynda :-D Älskar att den är lite 60-tals inspirerad!

Tänker mycket på sovrummet nu också och det blir mycket vitt och mycket pärlspont. Så jag vill ju bryta av med en tapet och ramlade givetvis över en igår som jag blev förälskad i. Ralph Lauren liksom!! Underbar på alla sätt, men priset inte alls vad jag hade tänkt lägga på tapet :-\ Ska försöka hitta något liknande och lite billigare :-P Men det är svårt att välja något annat när man verkligen fastnat för något. Visst är den fin?! Finns att beställa på bästa Syster Lycklig



Inga kommentarer: