15 oktober 2012

Måndag

Oj, så denna dag susat förbi! Sitter med omtentan och har knappt hunnit någonting idag... fast nu ska jag iaf snart hämta lillskruttan och det ser jag verkligen framemot:) Men först en sväng förbi kusin Elsa för att hämta min 1v. gamla Hedemorablandisar! Tänk att till våren ska jag ha redena fulla med ägg och kanske så pass att vi kan dela med oss lite med:)

Ska lägga upp bilder på vad som hänt på huset i helgen också så fort jag är hemma från Ström. Tänk att det ska regna vareviga dag?! Jag är så trött på att inte få se en solglimt, både i kropp och själ märks det att man inte fått mycket av den vara det här året. Städat undan på gårn gjorde vi trots snöbyar i söndags och avslutade helgen med bullbak och middag hos mamma och pappa. En perfekt söndag! & så skönt att få undan lite grejor, för snart är nog vintern här. & snart är det skruttans 3-årsdag, tänka sig så stor hon blitt! Funderar på vad hon ska få i present och det lutar åt en massa pussel och pysselgrejer. För det är så roligt att kunna pyssla, tycker både hon och mamman;)

Klänningsproblemet är också löst! Min snälla faster ska få sy in den och på onsdag ska jag dit och då ska det nålas;) Känns ganska så fint med en klänning precis formad efter mina mått!

Nej, nu ska jag slänga mig in i bilen och bege mig.
Hoppas ni får en toppenstart på er vecka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du slutat blogga?:-(