6 oktober 2011

Höst i hemmet

Kikar runt lite på alla möjliga inredningsbutiker på nätet och plågar mig själv... Åh,vad jag vill ha en massa pengar så jag kan inreda mitt hem som jag vill ha det på än gång! Just nu ser det ut så här som bilderna här nedan... inspirerande eller hur?;-) Tapeterna kan jag inte göra något åt just nu, vardagsrummet är en av utbyggnaderna som vi ska ta itu med sedan, men massa annat ska rensas bort och bytas ut mot finare grejer. Så jag tänkte så här, nu lägger jag upp dem här jättefula oinspirerande bilderna som ni nu får ta del av som en sporre till mig. För om en vecka så ska den här delen av vardagsrummet se mysig och hemtrevlig ut! Det betyder att jag bland annat måste måla klart pärlsponten i hallen så jag kan flytta den stora garderoben dit... ja, det blir en del som kommer fixas bara för att de här delarna i vardagsrummet ska bli fina:)




Så påminn mig gärna & kom med tips också för den delen!


Inga kommentarer: