25 oktober 2011

"Det börjar på lim...& slutar på öd"




Godkväll på er!

Fast det börjar bli dags att göra sig i ordning för sängen tror jag.

Slängde ihop några sirapslimpor efter jag nattat lillan ikväll och mellan jäsningar och gräddning slängde jag ner mig i soffan för ett avsnitt av Desperate Housewives:) Lite ost som kvällsfika efter myset i helgen kändes helt perfekt att avrunda en tisdag på. Har hunnit med en hel dag i Östersund på föreläsning om hur man ska redovisa avsättningar och återföringar till periodiseringsfonder (intressant va?;)) och sedan en timme på gymmet med en 20 min intervall på crosstrainern och ett riktigt benpass där mjölksyran brände från början till slut. Ser fram emot träningsvärken i morgon:-D En härlig påminnelse på gott slit;) I morgon är det på ett igen, men överkropp och intervall som gäller! Det ska ju finnas lite utrymme i kläderna inför jul;) - 1kg so far sen jag började gymma, ska bli spännande att se vad den visar på fredag!

Äter fortfarande inte bröd, vitt mjöl eller jäst och hoppar över sötsaker på vardagarna. Men jag vet inte om jag vill ge upp min enda last för gott...lösviktsgodiset kommer fortfarande inhandlas inför helgmyset har jag bestämt!

Ska börja fixa och dona med lite grejer imorgon också inför lillans födelsedag, tänk att hon fyller 2 min lilla tjej! Blir ett litet kalas med det närmsta och med massa gott fika såklart:D Längtar!

Men nu är det dags att sova, kram & godnatt!

Inga kommentarer: