8 juli 2011

Samsova

Godmorgon på er!

Några som var ut och dundrade igår? Här somnade vi till musiken som hördes enda bort ifrån Hembygdsgården:) Sovmorgon idag med faktiskt, till klockan 7 då lillan kröp över till mig. Det får mig att undra hur mycket det är värt att ungarna sover mestadels i egen säng? Visst är det skönt att slippa trängas, men jag tror faktiskt jag hellre väljer att ha Joline i sängen med oss än att vakna 4.30 om mornarna;) Fast det kan ju ändras det med om ett tag:P

Snart åker vi vidare till Äspnäs med min mamma och syster, i natt så fick lilla Selma sina kattungar ute någonstans så nu måste vi leta rätt på vart de håller hus någonstans. Antagligen är det hankatten som sitter som ett klistermärke på henne jämnt som gjort att hon valt att föda ute. När det är gjort är det dags att förbereda inför kvällen! Grillat blir det här hemma hos oss, lite mojitos och annat gott dricka innan vi drar vidare på dunder.


Inga kommentarer: