14 juli 2011

Reserv

Godkväll!

Äntligen lite bättre väder! Jag och lillan tog oss faktiskt ut igen i eftermiddags på en 2½ timmes tur igen:) Haha, jag drog på mig en tunn tröja och fleecejacka på det:P Varmt! Denna gången hade vi bättre lycka;) Vi fann skogens guld! Ännu inte riktigt mogna så vi fick vända på klacken och vandra tillbaka. Jag lovar att mina ryggmuskler kommer få sig lite värk imorgon iaf, vilken träning att bära 12kg på ryggen i 2 timmar! Joline är så nöjd däruppe och sjunger så inte björnar eller andra djur ska överraskas av oss. Joline smaskade i sig en hel del hjortron ändå även om de inte var riktigt mogna när vi stannade en stund för en fika, mycket gott tyckte hon:D

Fick antagningsbeskedet för ekonomutbildningen idag också, inte antagen utan 3:e reserv. Jag håller tummarna för att några stycken ska ändra sig då;) Ser ju inte helt omöjligt ut iaf. Så går det när man är glömsk och missar att anmäla sig i tid... En plan B måste tänkas ut snarast ifall det inte skulle gå vägen ändå!

Älsklingen nattar älsklingsskruttan och jag ska dra mig ut och natta hönsen jag. Imorgon är det kalas och Henrik får äntligen semester! Tänk att få bo i ett eget hem igen, känns helt oroligt overkligt:P

Inga kommentarer: