12 september 2011

Ett nytt kort & höstmys

Sitter i ett mysigt kök med tända ljus och slänger upp lite barnkläder som lillan vuxit ur på Tradera. Hon som brukade sparade allt måste tänka om;) Jag menar, blir det en liten till är ju inte jag den som drar sig för att gå ut och shoppa nya barnkläder direkt:P

Här har vi haft en toppenkväll och bara myst ner oss i soffan, tittat på Madicken och läst Nalle Puh:) Hela familjen är ganska så trötta efter en hel dag på jobb/skola & förskola. Skönt att kunna varva ner lite och umgås innan det är dags för lillan att nattas.

I fredags tog jag mig i kragen och skaffade ett gymkort inne i stan på Gold´s också. Så himla skönt att gå och gymma efter att suttit på bussen, suttit på föreläsning, suttit & ätit lunch & suttit & pluggat. Det blir en himla massa stillasittande på en dag vill jag lova! Som jag inte alls är van vid med en, snart, 2-åring här hemma. Så därför var det mer än lovligt lägligt att investera i ett nytt fint kort till samlingen;) Gjorde första passet idag, en intervall medans jag väntar på en maskinvisning på onsdag efter lunch. Nu jäklar ska det bygags muskler igen! Kan ju säga att det var en helt annan känsla att sätta sig på bussen hem efter ett riktigt träningspass;) Imorgon pyser jag iväg igen när tillfälle ges innan bussen går hemåt igen.

Ett nästan färdigt kök!

Trött tjej på väg hem från dagis:)

Busiga katter som är precis överallt;)


Inga kommentarer: