22 september 2011

Tordagssysslor

Dricker kaffe och pluggar till tentan. Sista rycket innan denna kurs är slut:) en rätt skön kurs att börja med, organisation och ledarskap. Den har varit riktigt intressant med många seminarium och ett grupparbete som avslutades idag med en opponering. Jag har verkligen haft tur som hamnat i en så bra grupp! Massa fina tjejer som jag lärt känna:) Varav en som gav mig ett jättefint erbjudande om att hjälpa, som jag självklart tackade ja till! Livet är verkligen svart och vit just nu, antingen underbar eller skit... Men just nu tänker jag på hur kul det var när vi hade middagsgäster i tisdags:) Det kallar jag vardagslyx att få umgås med fina vänner så där mitt i veckan<3 Nu kanske det skulle passa med en muffin till kaffet så det blir nog att slänga ihop en smet;) Det är ju fredag i morgon ju & en sväng till gymmet hann jag med idag oxå:P                    

Inga kommentarer: