11 september 2010

Kan man ha mer otur än så här?!

Äntligen fick jag tag i hyresvärden igår för att höra om vi kunde komma och kolla. Det var ju bestämt att vi skulle hyra, så vi skulle bara komma förbi ovh skriva kontrakt. Men då ringer han och säger att han har SÅLT huset!!! Jag höll på att dö där på andra sidan luren... Muntligt avtal gäller tydligen inte... Jag är så less och ledsen nu så jag orkar inte ta tag i något. Vart ska vi bo nu?!! Vi såg såå fram emot flytten och nu blir det ingenting. Krisar det så måste vi flytta till lägenhet, inte kul!

Vi får leta vidare helt enkelt...

2 kommentarer:

Jennie sa...

Nej men vilken skitstövel! Ursäkta men så gör man ju bara inte... När det dessutom är barn inblandade i bilden så kan man ju inte bara erbjuda ett hem och sedan lite fint ta bort det igen för att tjäna mer. Skitstövel alltså. Jag hoppas ni hittar någe annat snart!

Emelie sa...

Tack Jennie!
Det är jättejobbigt just nu! Särskilt när man tackat nej till andra erbjudanden för att vi trodde att det var klart... Men vi ska nog hitta något till slut:) Än har vi inte gett upp hoppet;)

Hur går det på skolan förresten?