28 april 2009

Ta mig till Grekland nu!

Har kollat på resor konstant till Grekland nu den närmsta veckan och plågat mig själv. Vill så gärna åka! Just nu är Zakynthos ön som lockar mest men vilken annan ö som helst går bra;) Måste ju resa innan augusti medan jag är någorlunda smidig:P Vill ju inte misstas för en strandad val på beachen! Bara älskling har en vecka ledigt i sommar så hoppas jag att vi kan åka:D Drömmer vidare till stekande sol och vita stränder..

En annan rolig sak. Emma hörde av sig till mig i veckan:) superkul! Va jättelängesen jag träffade henne sist, man har ju sitt att pyssla med på olika håll så har varit dålig på att höra av oss. Men Emma tog tag i det och ringde, så idag efter jobbet så ska vi ta och hitta på något:) Skulle vara så hemskt om man tappade kontakten med en kompis som man känt sen man va 4! Fick ett mess också som fick mig rörd till tårar:P Stod i stallet och lipade, haha! Så himla fint ju och kan ju inte rå för att mina hormoner just nu inte är i balans:P

Måste baka tårtor till min kära syster som fyller 18 imorgon också! Hur jag ska hinna allt i kväll är mig en gåta, men ska nog inte vara omöjligt!

Och slutligen innan jag fortsätter jobba (vilket jag är här för:O) så vill jag säga grattis till Malin som fick en underbart söt liten pojke igår!


Avslutar med lite bilder från Smuggler´s Cove på Zakynthos;)

Kram kram <3
























Inga kommentarer: